A l'Assemblea de Barcelona Decideix del 23 de gener ens vam trobar les persones de Sant Andreu interessades a tirar endavant la consulta. L'endemà mateix ens vam reunir i vam començar a fer feina. L'engegada inicial, amb l'establiment d'una infrastructura mínima de comunicació, no ens ha permès fins ahir començar a donar tota la informació. Però ara ja podem.
A l'apunt
Comissió Organitzadora i Promotora de l'Assemblea Constituent de Sant Andreu Decideixtrobareu tota la informació dels que s'ha fet, amb les actes de les 3 reunions que hem fet fins ara.
Si voleu col·laborar en la celebració de la consulta a Barcelona, i específicament a Sant Andreu, ja sabeu on trobar-nos. Ens cal molta ajuda, és un districte amb uns 150.000 habitants.