Diu que segurament ho faran per la femoral, que no caldrà obrir el pit. Que li canviaran la vàlvula del cor que té danyada sense haver-lo de parar, i que així la recuperació és més ràpida. I jo que em faig creus d'aquestes coses!
El metge s'ho veu fet, tot i l'edat. Però és clar, una operació de cor és una cosa delicada. Necessària en aquest cas, a prop de ser urgent.
Demà toca hospital i esperar que tot vaja bé, que la primera part, la intervenció quirúrgica, vaja bé. Després vindrà la recuperació allà, i en acabant a casa. Comencem el procés.
Doncs això, que la retolació en camins i carreteres (sobretot) per aquesta banda del país no acaba de ser molt respectuosa amb la llengua i els topònims. Encara hi ha molt de desficaci solt: Ortografia viària.
La capacitat del ser humà per a la crueltat és una cosa fora de dubte.
D'exemples, n'hi ha a punta pala. Amb efectes multitudinaris o puntuals,
però a muntó. Un dels exponents de la cueltat més meditada i sempre
invisible és l'anomenat 'comentari de text'.
Sota aquesta aparença
pretesament acadèmica es presenta una forma de tortura psicològica
immisericorde, freda, destinada amb un sadisme mal dissimulat al jovent
que s'ha d'encarar a uns escrits per traure'n el trellat que normalment
ni l'els autors saben.
Un desconegut m'ha fet arribar un enllaç des del que vaig a parar a un escritet d'un bloc en què es proposa un Mail Obert meu per a realitzar un comentari de text.
Xiquets: si algun professor li ha fet cas i vos l'ha posat, no m'ho tingueu en compte. Déu Nostre Senyor sap que no vos vull cap mal.
********************
Nota: Ara vénen uns dies d'assiduïtats hospitalàries. No sé encara quin distànciament implicarà això amb aquesta llibreta volandera.