Cercador per data

Cercador per data

« Gener 2010 »
dl dt dc dj dv ds dg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031


D’aparcaments, bicicletes, comerciants i tramvies.

La Generalitat decideix invertir una pila de milions en un servei de tren-tramvia que agafarà a gent de Súria, Sallent, Callús, Sant Joan , Santpedor o La parada (a més dels que utilitzin aquestes estacions com a Park and Ride)  i els portarà còmodament al bell mig de Manresa, ben a la vora del centre comercial, i encara hi ha botiguers que es queixen perquè diuen que aquest nou mitjà reduïrà l’espai als vehicles privats. Increïble.

Diuen que falten places d’aparcament, però el cert és que hi són, de pagament, el problema és que molta gent prefereix anar als polígons comercials, als Trullols o a Santa Anna, que anar a peu, utilitzar el transport públic o pagar la zona blava o el pàrquing, i anar a comprar al centre. Al portal de l’Àngel, en canvi, a Barcelona, no hi arriba ningú conduïnt el seu cotxe i aparcant allà mateix gratuïtament,  però reb, diàriament, milers de visitants que el prefereixen als complexes comercials suburbans.

"Comprometre'ns per la coalició per la independència. __ BIC 1692

Molt interessant (Magnífic post, al meu entendre i desitjar), el post de Sílvia Martínez, el robo descaradament! :

"electors sumem per la independència" !!!

------------------

smartinez | EN MARXA. | dilluns, 4 de gener de 2010 | 22:05h

Notícia:

Laporta admet que el 'sedueix' aspirar a la Generalitat amb un partit propi Descarta presentar-se amb CiU, ERC o Reagrupament, de moment




Comento:

"El que és important, i penso que hem de tenir clar, és que qualssevol proposta que neixi independentista, o qualssevol proposta independentista que neixi, no sé com s'expressa millor, en tot cas, tota proposta independentista per a les properes eleccions al Parlament ha d'estar compromesa amb una coalició per la independència.

Estem pressionant perquè es posicioni tothom, i en cap cas ens convé que les noves no hi estiguin obligades. Caldrà veure com es presenten i els electors hauriem de tenir-ho molt clar, i dir-ho que s'escolti bé, també. És el que necessitem per a aconseguir majoria."


...........



La idea de la coalició per la independència és molt clara, i ja està prou madurada. De manera que ja no val marejar ningú, tothom s'haurà de posicionar. (Trobo que hi ha gent que sembla vagi fora de temps, com si volguessin arrossegar coses ja passades i mirar de colar-les com a previsions seves. És estrany, pot ser sona estrany, però és el què veig.)

Ara faltaria una mica més de decisió i expressió pública de l'electorat. És una de les coses que està a les nostres mans, deixar ben clar i que s'escolti que només votarem a qui sumi per la independència.

És la millor opció a molts nivells, diria. Bé, penso que és indispensable i necessària.

Permet aglutinar diversos grups polítics, siguin partits o siguin altres forces, sense renúncies a caràcter propi, i en una presentació clara i compromesa a l'electorat. Això és el que demanem fa un temps l'electorat independentista, si no m'equivoco.

I penso que Suma Independència també hauria, i pot servir per a aglutinar l'electorat per a pressionar les forces polítiques a sumar-s'hi.

Si és així, doncs, el que cal també és que els electors sumem per la independència. Fóra una bona manera de deixar ben clar, el que dic abans, i que encara no ho hem fet."

Afegeixo:

Cal que ho tinguem clar, està a les nostres mans. Ja no cal creure's els contes de constitucions que ens emanen a nosaltres la sobirania (quina aberració). Podem ja deixar de ser uns emanats, oi? Ho tenim a l'abast i a les nostres mans.

Ho assenyala molt bé Vicent Partal:

"(...) Dependrà de nosaltres. Ho he dit una vegada i una altra. Aquesta és la gran diferència que ens van ensenyar els referèndums. Únicament depèn de nosaltres i dels nostres vots. (...)"

Si sumem, guanyem! __ EA 1488

Al dia d'avui i a darrera hora l'Opció -el Manifest- SUMA INDEPENDÈNCIA

              ja compta amb 1248 signatures d'adhesió (1248+0)

              i amb 2314 feisboquistes d'amistat i simpatia.

El Facebook està bé i ajuda però cal també fer l'esforç i signar.

Si encara no ho has fet:

Vés a http://sumaindependencia.cat/ i signa !


-------------------------------

Suma Independència veu la llum pública
el 17 de desembre del 2009, en una ...

Conferència de premsa: Presentació de Suma Independència

Avui 17 de desembre del 2009 s'ha presentat al Col·legi de Periodistes de Catalunya, a Barcelona, "Suma Independència", una iniciativa que promou una gran coalició de partits independentistes a les properes eleccions al Parlament. L'impulsen Enric Canela (Deumil.cat), Santiago Espot (Catalunya Acció), Enric Fontanals (mostra d'entitats dels PPCC) i Mossèn Dalmau, que propugnen la necessitat d'una gran alternativa electoral unitària independentista transversal que aglutini el conjunt de moviments i partits catalanistes per als propers comicis. El manifest que promou Suma Independentista demana la constitució d'aquest "moviment unitari" i fa una crida "a tots aquells que tinguin per objectiu la independència per tal que deixant de banda provisionalment les diferències polítiques, socials o culturals ens unim per aconseguir una majoria parlamentària per proclamar la independència de la nostra nació".

Han signat el manifest, a part dels promotors, Josep Manel Ximens, impulsor de la consulta per la independència d'Arenys de Munt, Joan Solà (UB), Antoni Castella, Jordi Bilbeny o Isabel Clara-Simó, entre d'altres.

Diari Avui
http://paper.avui.cat/article/politica/180314/proposen/bloc/unitari/sobiranista/eleccions/parlament.html

Nació Digital
http://www.naciodigital.cat/noticia/13077/suma/independencia

Rectifico : sóc un paio amb sort.

Aquest dia explicava que a casa no tenim sort, que anem a jugar a la quina al pavelló i no ens toca ni una bossa de taronges. Avui és de justícia reconèixer que el mateix pavelló que em nega la fortuna posant grans de blat de moro sobre els números d’una cartolina, m’ha proporcionat un cop de sort que costa de creure.

El port i l'efecte BCIN

Ja us vaig avançar que aniria recuperant coses que he deixat a l'aiguera aquests dies. Aquesta és la contraportada que vaig publicar a El Punt el dimecres dia 23 del mes passat. És una reflexió sobre l'aïllament al qual està sotmès el port i en faig un paral·lelisme amb la situació que va viure el BCIN fins que es va desenvolupar el polígon de les Guixeres.

Suma Independència (SI), coalició necessària.


Notícia:

Laporta admet que el 'sedueix' aspirar a la Generalitat amb un partit propi Descarta presentar-se amb CiU, ERC o Reagrupament, de moment




Comento:

"El que és important, i penso que hem de tenir clar, és que qualssevol proposta que neixi independentista, o qualssevol proposta independentista que neixi, no sé com s'expressa millor, en tot cas, tota proposta independentista per a les properes eleccions al Parlament ha d'estar compromesa amb una coalició per la independència.

Estem pressionant perquè es posicioni tothom, i en cap cas ens convé que les noves no hi estiguin obligades. Caldrà veure com es presenten i els electors hauriem de tenir-ho molt clar, i dir-ho que s'escolti bé, també. És el que necessitem per a aconseguir majoria."


Suma Independència (SI), elecció clara.






Sumem per la Independència, recull. 2 de juliol de 2009.

En marxa. Aplegar forces no és fer una força única.

La independència que ve.

 

I el càlcul de quina quantitat de mena de súbdits arrosseguem, individualment i col·lectiva.

...... i que lideratge model arcaic no val, li ho hem de fer saber.

Mesencaix o independència. Ni un vot als partits que no es sumin per la independència.


XarxaIndependentista planteja una pregunta:

És molt senzill: monolítics contra polítics, i els catalans som polítics.

Suma Independència (SI)


POEMA SIMFÃ’NIC DIRIGIT PER MI MATEIXA

Quan m’he despert, just abans de l’alba, he sentit el mal del costat esquerre i dels dos peus amb una coïtja tan extrema que he sabut, sense haver de pensar el perquè ni un moment, que una altra vegada havia caigut en el parany que el meu cos em creava en els instants en què rebia una descàrrega d’aquelles tan fortes que no fonen els ploms sinó alguna cosa indefinida i mala de trobar, necessària, i, de rebot, jo mateixa amb les ungles m’havia encetat davall la mamella esquerra i damunt la superfície sencera dels peuons que regalimaven un pus grogós ensangonat que tacava el vis i els llençols, sense que jo em bategàs, posseïda per la lentitud d’un paralític que no té ni forces per aturar aquelles secrecions que el cos amolla i assisteix enravenat, com una escultura de ferro fus, a les hemorràgies com si fos un altre el qui les sofria, com si ell es trobàs d’espectador privilegiat al centre mateix de la contarella.

(...)

Ells (Els Egg...panyols=Bono dixis) ja saben que marxem. Nosaltres (Els Catalans) encara no ens en hem assabentat!!

Ells (Els Egg...panyols=Bono dixis) ja saben que marxem. Nosaltres (Els Catalans) encara no ens en hem assabentat !!

L'esquerra davant el mirall

Comentari del número 10 de la revista Eines per a l’Esquerra Nacional, tardor 2009, 164 pp.

Farà un parell d’anys que els editors de la revista Eines per l’Esquerra Nacional, editada per la Fundació Josep Irla, em van demanar un article sobre la construcció del mite fundacional de la Transició. En diversos correus amb l’Arnau Albert, coordinador editorial, vaig poder comprovar la serietat d’aquesta publicació periòdica, amb clara voluntat d’esdevenir un veritable laboratori d’idees que, implícitament hauria d’ajudar a la reflexió política dins de l’esquerra nacionalista del país. Tanmateix, fou a la presentació a la qual vaig ser convidat, el juliol de 2008, quan vaig poder comprovar l’ambició intel·lectual dels responsables tant de la Fundació i la revista, com de la desena de col·laboradors del número 5. Com a qualificatiu, hauria de recòrrer al vell eslogan que uns publicistes van crear per vendre el Renault Clio: JASP (Jóvenes, aunque sobradamente preparados). Joves intel·lectuals, alguns professors universitaris, altres becaris de trenta-poc, amb el cap ben moblat i facilitat per expressar de manera simple pensament complex.

Jan Laporta

 A Madrid, que és on majoritàriament s'encarreguen d'enverinar les relacions entre Espanya i Catalunya, no poden suportar que el Barça guanye les sis copes, com deia adés, però encara menys que el seu president no tinga pèls a la llengua i diga públicament que Catalunya és una  nació i  té dret a tindre un Estat propi

Paginador



Accés de l'autor

Formulari d'accés de l'autor



Cercador per paraules

Cercador per paraules

Blocs recomanats

Joan-Carles Doval

PICAP

Joan-Carles Doval

Picant Música amb els CALIU i ROGER MARGARIT presentant nou disc

Jordi Mayoral

Jordi Mayoral

Jordi Mayoral

Els genis es reiventen

Joan Vila i Triadú

El bloc d'en Joan Vila i Triadú

Joan Vila i Triadú

L'estranya parella

Els blocs per llistat alfabètic

Amb aquest cerca pots accedir als blocs mitjançant la lletra inicial. Si ho vols, pots veure el llistat de tots els blocs clicant a '[Tots]'.