‘Berga per la Independència’ surt al carrer
La nova entitat berguedana de suport a l’Assemblea Nacional Catalana fa el seu primer acte a la Plaça de Sant Joan de Berga
Dissabte, dia 21 de gener, des de les deu del matí fins a les nou de la nit, l’entitat ‘Berga per la Independència’ organitza el seu primer acte al carrer. Es tracta d’una jornada «festiva i informativa amb diversos objectius. D’una banda, es vol donar a conèixer el propòsit de l’entitat que és, bàsicament, el de treballar per la independència i, en aquest sentit, sumar-se a la tasca desenvolupada a diversos municipis per l’Assemblea Nacional Catalana».
Alhora, es farà una xocolatada i es posaran a la venda banderes catalanes i estelades a preu popular per arrencar una de les campanyes que s’estan tirant endavant des de l’Assemblea i que «és l’intent d’omplir els Països Catalans del nostre símbol identitari. També hi haurà material a punt per tal que tothom que vulgui se sumi a la campanya ‘Dóna la cara per la independència’, que des de fa uns dies s’està fent per internet al web www.donalacara.com en la qual ja han donat la cara més de 6000 persones d’arreu del món. A més, es prendran imatges per realitzar el vídeo ‘En les mires del cel’ de ‘Berga per la Independència’».
El vídeo i l’entitat es presentaran, de forma oficial, el dia 28 de gener al Pavelló de Suècia de Berga. No obstant això, ‘Berga per la Independència’ es vol aproximar als ciutadans i ciutadanes de la capital berguedana i comarca «sense més distància que la del carrer una setmana abans i, en aquest sentit, llança aquest missatge als berguedans: “Necessitem que vinguis perquè la independència és cosa de tothom”».


















