Cercador per data

Cercador per data

« Març 2010 »
dl dt dc dj dv ds dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031        


Barcelona Decideix convoca la 2a Assemblea d'entitats per dissabte 20 de març

Barcelona Decideix està enviant el següent missatge:

El proper dia 20 de març a les 10'00h a la seu d'INEFC (Av. de l'Estadi s/n) tindrà lloc la 2º assemblea de Barcelona Decideix.

L'assemblea es convoca a nivell d'entitats. Però si ets voluntari també hi pots assistir, tot i que sense veu ni vot. I aprofitem per informar-vos que els seients van en funció de la capacitat de la sala que disposa de 500 butaques.

Aquest és el programa i ordre del dia:

9:15 Acreditacions
10:00 Obertura de l’assemblea
10:10 Presentació de la Mesa i de l’ordre del dia
10:15 Aprovació de l’acta anterior
10:25 Presentació de les esmenes al manifest. Votació.
10:45 Presentació de la pregunta. Debat i votació.
11:15 Presentació dels Districtes: informe del procés de constitució.
12:15 Presentació de l’estructura de l’organització de Barcelona Decideix en àrees
12:30 Coordinació d’àrees: ratificació dels equips de treball.
13:00 Autorització a l’Area de Recursos a fer els tràmits per a obtenir un NIF a nom de Barcelona Decideix.
13:15 Acords finals per a la continuïtat.
13:30 Fi de l’assemblea.

Us agrairem si ens confirmeu assistència en aquest mateix correu:

info@barcelonadecideix.cat

Us hi esperem a tots/es!

Barcelona Decideix


Documentació

Barcelona Decideix també està trametent aquesta documentació:

Programa i ordre del dia per a la 2a Assemblea de Barcelona Decideix (pdf)

Acta 1a assemblea Barcelona Decideix (pdf)

Funcions de les Ä…rees de treball de Barcelona Decideix (pdf)


Participació de les entitats del Districte de Sant Andreu

Des de Sant Andreu Decideix volem animar a totes les entitats del Districte a assistir a la 2a Assemblea d'entitats de Barcelona Decideix. Igualment, recordem que totes les entitats poden trametre les esmenes sobre la pregunta, el manifest o qualsevol altra que considerin oportuna a info@barcelonadecideix.cat.

Una professora de Salt, agredida per una mare

M'ho acaben d'explicar. Una coneguda fa un mes que fa una substitució a una escola de primària de Salt. Una escola plena d'immigració, marroquina principalment. Pel que sembla, amb un ambient inimaginable: els alumnes fan el que volen, agafen les coses del professor, aturen els cassets de classe, se'ls expulsa de classe i no surten, i amenaçant al professor que si els toquen els seus pares els denunciaran. Pèrdua absoluta de cap mena d'autoritat.

He de dir que jo he crescut a Nou Barris, un barri en la meva època de 100% d'immigració. Amb el que implica la immigració massiva: desestructuració social, manca de serveis, gran atur, nivells formatius molt baixos... Quan eres al carrer, havies de vigilar que ningú no t'atraqués. Havies d'aguantar al petit delinqüent, al garrulo, al lolailo i al racisme contra els gitanos. Vull dir, unes característiques socials no gaire diferents del que pot haver amb la nova immigració. I si certament a la meva escola (Víctor Català) podia haver problemes de disciplina, pares que no es preocupessin gaire dels fills i famílies desestructurades o directament amb risc de delinqüència, no s'arribà mai a la situació actual de l'escola catalana a les barriades de la nova immigració massiva.

Agressió

El que ha passat avui dijous. Després del rebombori diari habitual (on el professorat ja renuncia a fer quelcom profitós), un nen ha agredit a la professora, li ha fotut un cop de peu. La professora li ha tornat un mastegot, cosa que comparteixo completament. Un professor no pot passar una agressió, i més davant de tot l'alumnat. Això és intolerable. El nen, de 9 anys, li ha tornat l'agressió i l'ha amenaçat que li diria als seus pares i que la denunciarien.

Acabades les classes, s'ha presentant la mare del noi, una dona marroquina. I ha agredit directament a la professora, agafant-li el braç i retorçant-li. Han hagut de venir altres professors per aturar la mare.

Això és inacceptable, i espero que la professora denunciï aquesta agressió davant dels Mossos. Per ella i per la resta de professorat. Tolerància zero contra la violència. Això ni és normal ni és admissible, per molt que els altres professors li hagin dit que no passava res, explicant-li les seves batalletes sobre casos semblants. I si no es va tolerar amb la immigració massiva espanyola, no es pot permetre des d'un progressisme mal entès que això sigui tolerable amb la nova immigració. Tots tenim els mateixos deures, i una agressió és punible vingui de qui vingui.

Reconèixer i acceptar els problemes és el primer pas per solucionar-los.



Accés de l'autor

Formulari d'accés de l'autor



Cercador per paraules

Cercador per paraules

Blocs recomanats

Pere Mayans

El pols de la llengua als Països Catalans

Pere Mayans

Gestió de la diversitat lingüística i cultural

Jordi Carbonell Segura

TENIM EL QUE ENS MEREIXEM

Jordi Carbonell Segura

LA VAGA DE TMB: DRET AL SEGREST?

Roser Giner Bruñó

Chào ông Viêt Nam

Roser Giner Bruñó

Retrats de Birmània V: Arakan o Rakhine

Els blocs per llistat alfabètic

Amb aquest cerca pots accedir als blocs mitjançant la lletra inicial. Si ho vols, pots veure el llistat de tots els blocs clicant a '[Tots]'.