L’experiència afig encara més innovació: els mestres de cada claustre pertanyen a cooperatives diferents i han de ser capaços de treballar en col·laboració, i aportar l’experiència de cadascú per aprendre plegats del coneixement col·lectiu. En la segona fase del treball, un altre equip de coordinació aplegarà les aportacions i els consensos als quals hauran arribat els nou claustres, perquè cada participant de l’experiència siga coneixedor d’allò aconseguit.
El resultat final de tot plegat, el procés i les conclusions, es comunicarà en un acte públic a València, on s’hi convidarà el col·lectiu d’ensenyants a obrir noves vies de col·laboració, innovació i millora de l’escola.
AKOEeducació som nou cooperatives d’ensenyament organitzades en una cooperativa de segon grau, entre més objectius compartim experiències i volem convertir-nos en un un referent educatiu d’aquest país.
Neus Sanmartí és la primera experta a escampar el concepte d’avaluació per aprendre o avaluació formativa, que, indefugiblement, és l’únic model d’avaluació que pren decisions pedagògiques per ajudar els alumnes a aprendre millor.
by akoe_educació (full resum de l’avaluació formativa deferència d’Unbloceducat)